sâmbătă, 15 mai 2010

Sunt bebelus protestatar


Totul a inceput cu ceva mai multa agitatie ca de obicei. Ai mei se retrageau prea des in bucatarie si ma lasau cu ochii in tavan sa ma plictisesc de unul singur. Urat! Nu am stat insa cu picioarele in san, ci le-am miscat ritmic pana am intrat peste ei. M-au trimis la plimbare o data, de doua, de trei ori pana s-au saturat si au inceput sa imi explice ca trebuie sa facem revolutie. Bine, nu chiar revolutie, dar pe aproape. M-am mai calmat.
Acum sunt chiar multumit cu situatia actuala pentru ca mi-au dat si mie un rol - cel de bebelus protestatar. In aceasta calitate, le-am imprumutat cu placere imaginea mea de important: am stat frumos la poza, am acceptat chiar sa imi foloseasca capul pe post de fundulet si m-am suit catinel pe Facebook, Twitter si alte site-uri si retele de socializare. Am dat si un interviu la Realitatea TV in cadrul caruia am tipat cat m-au tinut plamanii in microfon. L-as fi luat chiar in manuta, dar tanti reporter avea mania posesiei si nu mi l-a lasat nici moarta.
Si rolul meu nu se opreste aici.
Luni voi participa la primul meu protest pentru care ma pregatesc inca de pe acum. Ma screm de trei ori pe zi si incerc sa ofer productii grele in pampersii mei amenintati de criza. Nu e lucru usor, dar sper sa merite. M-am gandit si la o lista de revendicari, pentru ca am inteles ca la protest trebuie sa revendici. Nu prea am inteles sensul acestui cuvant, dar banuiesc ca e ca la niste cumparaturi mai speciale: ceri si ti se ofera fara bani.
Revendicarile mele:
1. Cu riscul de a ma cataloga drept bebelus, recunosc ca eu pap cu mami, dorm cu mami, ma joc cu mami, ma plimb cu mami si vorbesc cu mami. Uneori e cam enervanta toata aceasta situatie, plictiseala isi spune cuvantul, dar, daca as trage linie, tot cu mami vreau sa stau si in urmatoarea perioada.
2. Mie imi place sa fac in pampersi. In aia fini si molcei la fundulet. E reconfortant si v-as incuraja sa faceti si voi la fel, daca nu ati avea fundurile cam mari - ma refer aici la mamici si tatici. De aceea, ii sfatuiesc pe cei care vor sa imi iau chilotii de la funduletul meu pretios sa se abtina. Ma trag din revolutionari de la Ploiesti, stiu sa scot ochii, sa trag de par si sa ciupesc. Pazea!
3. Stiti voi lichidul ala alb si gustos care se serveste dimineata si seara din bibe? Mie imi place tare asa ca voi bea cat am eu chef sa beau. Daca diminuati cantitatea, ati incurcat-o! Am uitat sa precizez ca stiu sa si scuip.
4. Azi sunt imbracat in pirat. E un costumas nou, viu colorat si frumos. Nu imi plac piratii imprumutati de la alti bebelusi, asa ca nu incercati sa ma pacaliti cu vechituri.
5. Daca as fi mare si m-as putea deplasa pana la magazin, mi-as cumpara 20 de cutii imense de jucarii. Poate, poate vor pricepe nenii importanti de la televizor ca un copil are nevoie si de jucarii pentru a se dezvolta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu