joi, 6 mai 2010

Stiu sa sarut!

Zilele trecute am invatat un lucru interesant. Am vazut la mami si la tati si, din pura placere, mi-am zis ca nu e asa rau sa imit. De cate ori aud comanda "da pup" ma apropii de cel care cere, deschid gurita,scot limbuta si pup. Stiu ca ma port ca un catelus dresat, ceea ce e sub demnitatea mea de important, dar o fac cu un scop. Toata lumea e in delir iar eu primesc extra-atentie si extra-tinut-in-brate. Eu zic ca se merita.

Uneori insa, imi dau seama ca, mai mult decat pe mami si pe tati, il iubesc pe bebe din oglinda. Stiti voi, cel mai bun prieten al meu care traieste la mami in dormitor si cu care ma inteleg perfect. Asa ca il pup in fiecare dimineata cand ma scol si de fiecare data cand ne intalnim la joaca.

Pana mai descopar pe cine/ce imi place sa pup, va pup pe voi

PS: se pare ca si peretele portocaliu in dungi este pupabil. Iami!

Un comentariu:

  1. http://cojocarii.wordpress.com/2010/05/11/petitie-si-protest-impotriva-stabilirii-indemnizatiei-pentru-cresterea-copilului-la-600-ron/

    initiativa este cu adevarat laudabila. eu doar atat am putut sa fac pentru a o promova....

    RăspundețiȘtergere