duminică, 16 mai 2010

La multi ani, mami!

Azi e ziua lu' mami! La multi ani, mami! Te iubesc! Si te pup cum numai eu stiu ;)
Bine, fie, si tu stii cum!
M-am tot scarpinat dupa ureche, m-am tot intrebat, m-am sculat si la 4 dimineata, l-am intrebat pana si pe tati, dar intr-un final am descoperit singur ce sa ii iau cadou.
Mi-am adus aminte ca ea, cand ma plimba in parc, pe mine ma lasa sa ma uit dupa fete, iar ea scoate un teanc de hartii si sta cu ochii in ele si muta cate o foaie de la dreapta la stanga . Asa ca, m-am decis! Cand ea inca dormea, am dat fuga si am cumparat o carte. Dar nu oricare. Una sa imi fie si mie de folos.
I-am mai luat si niste chestii pentru fete, ca asa a zis tati. Nu am inteles eu la ce folosesc, dar se pare ca nici tati, pentru ca mami a zis ca astea nu sunt pentru fata ei. Si daca ati sti voi cat s-a conversat tati cu fetele alea de la magazin?!!! Le-a explicat, le-a desenat, aproape ca mai avea un pic si le si canta - asa cum imi face mie cand vrea sa ma culce. In zadar s-a chinuit sa le explice cum e reclama aia de la televizorul lu' mami caci tantile alea de la magazin nu au inteles si i-au vandut altceva. Dar mami nu s-a suparat si tot ne-a pupat. S-a dat si cu ele din politete, iar de atunci tot plange. Ufffff si tati asta! La anul nu il mai iau cu mine. Ma duc singur, ca mai rau ma incurca.
Si asta nu e tot! I-am mai luat ceva.
Cum mami meu e o doamna, iar ea m-a invatat ca la fete trebuie sa le dau flori ca sa ma pupe, i-am luat si un buchet maaaaaaarrrrreeeeeee, cat mine de mare!
Asa ca acum va las. Ma duc sa mai iau o portie de pupici.
La multi ani, mami!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu