luni, 3 mai 2010

Pacate de bebelus

Vizavi de camera mea galbena cu verde s-a mutat un cuc. Bine, ca sa respect cronologia, eu m-am mutat langa el, dar acum el ma deranjeaza pe mine, asa ca , pentru a ma razbuna, il datez mai tarziu in istoria personala. Deci, traiesc langa un cuc care canta "ding, dong" in fiecare week-end , de sarbatorile legale si de fiecare data cand vreun nenea sau vreo tanti decid sa-si fugareasca ingerasii. Personal, nu l-am vazut la fata dar stiu ca e acolo si ca a cam luat-o pe aratura. Altfel ar canta si el "cucu" nu "ding dong"
Consecinta dramatica a acestui fapt este ca nu am chef sa ma duc in casa cucului si sa ma spovedesc unui barbat cu fusta care mai vine pe la noi prin casa si ii zice lu mami sa ma culce cu capul in partea opusa geamului. Eu ma culc cu capul unde vreau eu, ca de aia e capul meu si fac ce vreau cu el. Si imi spun pacatele aici.

Pacatul numarul 1 (in ordinea aducerii amine)

Nu vreau sa inteleg ca "nu e voie" inseamna ca nu imi este permis si rad de fiecare data cand aud indemnul la potolire

Pacatul numarul 2

Poftesc de fiecare data la florile lui tati si nu vreau sa tin post. Asa ca mananc frunze in fiecare zi

Pacatul numarul 3

Ma doare in pampers ca noaptea e data de Dzeu pentru odihna asa ca in cele multe ore cu bezna afara mananc, ma joc, plang, rad si ies la plimbare prin pat


Pacatul numarul 4

Nu vreau sa citesc scena din D-l Goe in care se explica ca exista o camera unde intra numai o singura persoana. Si chiar daca as vrea sa o citesc , tot nu m-as putea abtine sa nu ma uit la mami cand face pipi


Pacatul numarul 5

Azi am gustat niste chiloti murdari de-ai lui tati. Bine ca nu erau chiar asa de murdari


Pacatul numarul 6

Sunt ingamflat asa ca ma laud ca pana acum nu am avut decat 5 pacate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu