luni, 31 mai 2010

Noul meu prieten




Tot tin sa mai scriu cate ceva pe aici, dar soarta nu prea ma mai lasa. Sunt ocupat! Asta este si daca va place de mine va va placea si asa cum sunt, scump la scris. Mai ales ca sunt ocupat cu chestii interesante. Spre exemplu, inainte sa ma apuc sa tastez, m-am preocupat de scrisul cu creionul fara varf pe parchet. Azi a fost o zi plina de inspiratie asa ca am mazgalit o poveste. V-o citesc si voua de indata ce imi aduc aminte despre ce este, pentru ca dupa cum v-am marturisit mai sus, creionul nu avea varf. L-am mestecat eu inainte cu putina guma pe care am gasit-o in partea opusa a creionului. Un fel de snitel cu cartofi prajiti. Iami.
Din fericire, la tastatura nu iti trebuie varf, asa ca o sa spun repede ce am de spus, dupa care ma intorc la creion si parchet ,ca simt cum vine din nou inspiratia.
Sunt pe cale sa fac o mare schimbare in viata mea. Cred ca o sa il detronez pe bebe din oglinda din pozitia lui de cel mai bun prieten al meu. Il fac cel mai bun prieten al meu adjunct iar in locul lui il cocot pe Andrei Nicholas, bebelusul de la 6. Inca mai ticluiesc cum sa fac asta, pentru ca imi e teama de contractul colectiv de prietenie si de eventuale greseli cu care as putea pierde un eventual proces. Asa ca, momentan, strang dovezi.
Dovezi impotriva lui bebe din oglinda
1. e frumos, talentat si extraordinar ca mine si s-ar putea ca , intr-o buna zi, sa imi fure gagica
2. ma pupa la fel de balos cum il pup si eu pe el si nu imi place
3. ma imita ca o maimuta, iar eu imi doresc fani cu personalitate
4. nu vrea sa pareseasca nici mort dormitorul mamei iar mie imi place sa ma plimb pe afara
5. e de prea mult timp prietenul meu cel mai bun si eu am nevoie de o companie mai fresh
Dovezi pentru Andrei
1. e frumos, talentat si extraordinar dar in alt fel decat mine, asa ca nu o sa fie placut de tipul meu de gagica
2. imi place cum ma pupa
3. ma iscodeste din cand in cand dar se vede clar ca este o alta personalitate
4. se tine dupa mine prin ce parc am eu chef sa merg
5. e mai tanar si cu o perspectiva noua despre viata
Mai strang si alte dovezi. Acum pe parchet cu mine!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu