luni, 17 mai 2010

Ce fac eu de dragul ei


Cu agitatia asta protestatara, am uitat sa va povestesc despre intalnirea cu gagica-mea, Irina. A fost cea mai tare intalnire dintre toate. Una ca la carte, as spune cu mana pe inima daca as avea habar ce srie in carte si unde imi este inima.
M-am gandit sa nu par nici prea romantic, nici prea indiferent, nici prea ferchezuit, nici prea neglijent, nici prea prost, nici prea spiritual. Asa ca am invitat-o in parc, nu la restaurant, mi-am pus haine curate, dar am combinat niste pantaloni caramizii cu ciorapii verzi si am vorbit cat sa nu adorm. Se pare ca am facut o impresie buna din prima, pentru ca m-a luat de manuta de cum m-a vazut si s-a chinuit sa ma ghiftuiasca cu o banana. Eram satul, dar am ingurgitat doar de dragul ei.
Intr-un final am ajuns si la terasa unde nu i-am oferit un cico din dragoste pentru gatul ei fragil, dar am acceptat din nou sa fiu hranit ca un catelus cu sticks-uri. Ca bonus am primit baloane de sapun in ochi si pe chelie, dar nu m-am suparat. Tot de dragul ei.

Sper sa ne vedem in curand iubita mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu