marți, 3 iunie 2014

Prima zi de scoală


Pentru mine, prima zi de scoala a fost intr-o luni. Adica ieri. Si a fost seara, dupa gradi. Si a fost la Muzeul cu elefanti, adică Antipa. 

Si a fost cu prietenul meu Luca. Şi a fost dupa ce am asteptat., si-am alergat si m-am jucat si am facut chestii despre care mama a zis ca nu trebuia sa le fac. De genul, trasul dinozaurului de coada, sau pus mana pe ecrane, vitrine si alte minunatii luminate. Evident, am si exclamat!

Si a fost, in mod firesc, si cu invatat. Invatat despre fluturi multicolori, si pasari albe, despre evolutie si disparitie, despre animalele din tara aceea unde traiesc eu, Romania. Aceea, stiti voi, care uneori e mare si incapatoare cat un continent, acela, stiti voi, Europa, iar alteori, cat un Bucuresti, acela, stiti voi, unde traiesc eu. Dar nu despre asta am invatat ieri. 



Si a mai fost distractiv si magic. Magic in toata regula! Cu un domn pe post de magician. Unul care facea ca pe tableta mea Samsung, si ea la fel de magica, sa apara toate acele animale despre care si povestea. Si ele magice la randul lor, mai ales ca o parte dintre ele sunt magice pe vecie, ca in realitate nici nu mai exista.

Si a mai fost si surprinzator. Suprinzator pentru ca am reusit sa retin cate ceva. Cu magicianul pe post de ghid si profesor, am dat o groaza de raspunsuri verzi. Pentru ca asa e cu softul educational si colectiile digitale. Orice ar insemna ele, eu inteleg ca e pe culori: verde -corect, maro-gresit. Asta numesc eu Smart Classroom, o clasa si o scoala pe care o puteti frecventa si voi. 

Pentru ca, in perioada 2 iunie – 14 iulie, în fiecare zi de luni, elevii claselor I-IV vor putea participa la workshop-uri interactive în cadrul Galeriei Digitale Samsung de la Muzeul „Antipa”. Înscrierile în acest proiect se fac pe pagina http://www.samsung.com/ro/descopera-natura/ , iar la fiecare lecție vor putea participa 15 copii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu