marți, 3 decembrie 2013

Despre Nicolae, moşul care mă pune la grea încercare

Mai sunt două zile si Vine Moş Nicolae şi cu această ocazie nu pot decât să fiu încântat, nerăbdător şi prea- mirat. Toată lumea spune că vine Moş Nicolae, dar de unde vine nu am reuşit să aflu. Sunt o persoană pozitivă, aşa că în lipsa unui răspuns exhaustiv (asta este cuvântul lui mami, eu nici nu îl pot pronunţa) mă mulţumesc cu faptul că o să vină-sper.

De fapt, sunt sigur că o să vină. La copiii cuminţi vine cu jucăriile pe care aceştia le-au cerut frumos completând "Lista lui Moş Nicolae". Eu doar am dictat, pentru că eu la asta mă pricep. Eu spun, arăt cu degetul şi oamenii se execută. Aşa simt eu că se procedează într-un stat democratic condus de  un totalitar, mic şi hotărât ca mine. 

Copiii care nu au fost cuminţi primesc un băţ. Aceasta ştiam încă de acum doi ani, când am şi primt unul, la cererea mea expresă. Ieri, am aflat că pot primi şi o nuia-despre asta mi-a "pobestit" Delia. Eu nu ştiu ce o să primesc. Ştiu doar că Moş Nicolae decide. Sper să decidă cu sufletul şi nu cu capul, căci raţiunea dăunează grav cadourilor.

Pe lista mea eu am dictat modest trei lucruri: un şarpe, o cască galbenă şi o vioară. Mi.-a fost uşor să poruncesc pentru că mai tot timpul ştiu ce vreau. Ce nu ştiu eu este cum decide Moşul dacă am fost sau nu cuminte. Cum vede el toţi copiii în acelaşi timp? Şi ce face noaptea? Când doarme, cum poate vedea dacă sunt cuminte sau nu? Dacă Crăciun lucrează cu reni şi spiriduşi, asistenţii lui Nicolae cum se numesc? Şi până la urmă ce va alege; băţul sau nuiaua.

Din fericire, mai sunt doar doua zile:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu