vineri, 12 februarie 2010

prima mea dragoste

Poimaine e Valentine's Day. Si eu sunt singur:( si indragostit. Sufar ca un caine si totul din cauza dobitocilor de americani si a strategiilor lor de marketing. Mi-ar fi stat foarte bine , chiar asa singur cum sunt, in dormitorul meu cu stelute si masini, cu jucariile mele supte pana la ultima ata, in leaganul meu scartaitor si cu muzica mea de Cleyderman. Dar nu, a trebuit sa existe aceasta zi cu toate chicioseniile ei de miere, ca sa imi aminteasca de ea. O cheama Irina si este intruchiparea frumusetii pentru un bebelus ce va fi candva barbat. Nu ma prea pricep la descrieri, dar fata asta e buna rau sau ca sa fiu mai explicit, si frumoasa si desteapta si minune. Da, este o minune in toata speldoare cuvantului si s-a comportat ca atare. Adica nu a durat decat vreo 3 zile. Totul a inceput la ea acasa cand m-a ademenit in bratele ei de fata oachesa. M-a mangaiat suav pe chelie, mi-a imprumutat jucariile si m-a intrebat cu cea mai dulce voce din lume: Mihnea, ce faci? Vreo doua zile aproape ca am uitat sa urlu, atat de incantat eram, pana cand, o noua vizita mi-a spulberat sperantele. Am fost respins cu brutalitate. Nu stiu cu ce i-am gresit si cum sa o fac sa ma iubeasca din nou. Ma tot framant si nu gasesc raspunsul. Asa ca te rog, domnule Valentin, oricine ai fi tu ala, adu-mi-o pe Irina mea inapoi pana nu e prea tarziu si ma indragostesc de o alta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu