joi, 11 februarie 2010

am o mama- ce se face cu ea

O am de multicel. De sapte luni si o zi mai exact. A trecut, deci, ceva vreme de cand ne cunoastem si stiu deja lucruri importante despre ea. Mai intai am adulmecat-o Tot pe atunci am pipait-o si un picut mai tarziu am si zarit-o. Partea interesanta a venit insa pe la vreo luna de la momentul intalnirii. I-am descoperit instructiunile de folosire. Las asadar un mesaj pentru toti biberonarii din lume:

Instructiuni folosire o mama

  • se ia o mama(dar nu una oarcare, aia care pretinde a fi a ta)
  • i se urla bine in urechi, cat mai tare, mai enervant si mai des posibil
  • se trage de par regulat
  • se lasa la fiert in suc propriu si se aromeaza cu niscaiva mirosuri de cah
  • cand a dat in foc, i se aplica un zambet, pentru fragezire
  • in final, i se da drumul prin lume sa povesteasca cat esti de grozav

Ce iese?

  • O marioneta cu fata zambitoare, care repeta fara obosire toate ineptiile care imi ies din gura. Si culmea, ii si place.
  • Aceeasi reteta duce si la domesticiarea acestei mame. O face sa iti dea papa, apa, sa te schimbe si sa iti faca baita la ore regulate, fara sa cracneasca, decat poate in sinea ei.
  • Si o mai face sa stea protapita pe langa tine, ori de cate ori ai chef de un fraier-spectator.

Pentru toate astea eu o respect si din cand in cand o si rasplatesc. Azi spre exemplu, m-am adresat direct ei spunandu-i "mama" . Bine, sincer vorbind, doream doar sa ii cer bucata de clatita pe care o infuleca cu pofta, dar mi-a iesit asa si a fost bine. Pun pariu ca in contul fericirii provocate, o pot sclavi vreo luna fara sa mai fac vreun efort. Invatati de la mine!

4 comentarii:

  1. super baiat de mama si super mama de baiat ;)) auzi scumpi draga, da mami a ta iti mai aplica cate o palmutza sau vreo privire prin care sa te puna la punct nitzel, ca vad ca esti tare alintat!? ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. m-am nascut cu celulita pe funduletz.mami zice ca tre sa o dau jos pana la vara . cica se poarta tanga. eu sunt mereu la moda asa ca tre sa ard bengos

    RăspundețiȘtergere
  3. vai de mine si de mine ce limbaj folosesti mai bebe mai, se vede ca esti in sectorul lui marean care este...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt sucar mei. Te oftici? Tati meu ma invata numa de bine ca pe domnu ala marean nu il cunosc.

    RăspundețiȘtergere