marți, 23 februarie 2010

Lectii de viata

Dupa impact

Duminica asta a fost plina de invataminte . Am bagat la cap urmatoarele:
1. Podeaua e mai tare decat tavanul.
2. Sa nu ma intind mai mult decat ma tine canapeaua
3. Copiii racilor au cele mai multe jucarii

Si acum sa ma explic. Duminica. Trei fraieri pe langa mine. Rasfat la maximum. Ceva talente sa atat mai tare interesul. O jucarica noua primita moca. Ca sa rezum, mediul ideal pentru a m-a pregati de viata, asa cum v-am aratat intr-o postare anterioara. Pana cand... poc. Negru in fata ochilor si tare la capatana. Concluzia nr 1: podeaua e mai tare decat tavanul, pentru ca pe ala nu am cazut niciodata. Momentan.
Au urmat lacrimi la greu, fraieri agitati si am aterizat din nou pe canapea. O noua perspectiva: piticenie. De unde si concluzia nr 2.
Cateva minute mai tarziu, m-am luat din nou cu joaca si am uitat incidentul pana cand... apare premisa care ma condus la concluzia nr 3-un catelus de plus care hamaie si se misca.
Pentru cei cu mintea mai inceata, iata si legatura cu copiii racilor. Stand pe canapea, am mers inapoi ca racul, am cazut si am primit o jucarica. Deci racii au multe jucarele pentru ca merg numai inapoi. QED

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu