luni, 9 decembrie 2013

Moşul de pe FEIVUC

Mă declar agnostic! De fapt, aşa scrie mami că mă declar, că eu, în realitate, nu ştiu cum să mă declar. Eu doar spun că vreau să vorbesc cu Moş Nicolae. Pentru că, mă gândesc eu aşa, într-o bună zi, când voi fi ceva mai mare, aş putea să-i iau locul Aici intervin însă mai multe probleme majore:

1. Nu ştiu dacă Moşul asta este perpetuu, precum Crăciun. În cazul în care este, trebuie să revin la planul B. Mă fac doctor de dinţi!  
2. În cazul în care îi voi urma la tron, sau mai bine zis pe acoperiş (detalii aici ), nu ştiu cum urmăreşte toţi copiii în acelaşi timp.  Mami spune că are nişte ecrane uriaşe, ca de televizor. Eu nu sunt prea convins, aşa că m-am gândit să iau problema în propriile mâini. M-am decis să îl sun. Şi de aici problema numărul trei.
3. Mami spune că nu are telefon, sim şi nici nu e abonat la vreun operator de telefonie. Implicit nu are număr. Şi de aici problema numărul patru.
4. Eu ştiu numărul lui Moş Nicolae. Este 22.33. Îl ştiu, pentru că l-am văzut! Serios. Nu vă păcălesc. Fuma o ţigară pe acoperiş, în timp ce eu agonizam de nerăbdare aşteptându-l. Dar mami tot nu crede. Aşa că a apărut şi problema numărul 5.
5. Dar, dacă nu mă crezi că are număr de telefon, pe care îl şi ştiu pe dinafară, atunci pune-l pe FEIVUC
Pe ce?, întreaba ea nedumerită
Pe FEIVUC
Cum să îl pun pe Facebook, dacă Moşul nu se poate vedea şi nimeni nu ştie cum arată?
Nu mă interesează!. Pune- l pe FEIVUC, pe LEPOT sau pe TABLETĂ! Acum!
  



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu