miercuri, 17 martie 2010

Primii pasi

Azi e zi mare. Sf Patrick in calindarul irlandez si Sf Merg in 2 picioare pentru mine. Sa ne rugam , zic! Si pana acum am facut chestii in picioare. Am stat fara sa cuget dar si cu cugetul in cap, am si papat, m-am si jucat. Dar gata! Mi-am luat viata in talpi si m-am decis ca e pacat de ele sa le tin acolo jos, neutilizate. Si nici nu cred ca e de demnitatea lor sa le folosesc pe post de mainile de la picioare pentru jucariile mult prea indepartate pentru mainile de la cap. Deci sa mergem am zis! Si am mers. Un picior, al doilea, iar primul iar al doilea pana am uitat care a fost primul si care al doilea dar finalitatea conteaza: am ajuns unde mi-am propus. Sau, ca sa fiu sincer, unde si-a propus mami, dar asta este un detaliu insignifiant. Pazea, ca va prind!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu